Wednesday, November 24, 2010

contengan disaat sewel

lg sebulan 2 hari genaplah aku umur 29 thn..wpun hakikat 5 hr slps tarikh tu dh tukaq jd 30 tp sbb aku lahir hujung thn kan tetap nak feeling muda gitu.. tak sanggup rsnyer bila nk byg angka 2 jd 3 tu... lg ramai la org akn tnya soklan bila nk kahwin lps ni... dulu aku pernah tulis dlm blog lama aku target nak khwin umur 27... tp cmner nak kahwin kan kalau calon pun xder.. bila bgtau jwpn camtu sure org yg tnya tu akan ckp... memilih kot.... geram bila org ckp camtu..dh lom sampai jodoh apa nk kata kan.. asyik sgt reject org ntah2 ada yg sumpah aku xkahwin... ish ish merepek jer... jodoh ajal maut bukan ditgn sesapa kan...tp ditgn tuhan..

tp tu dulu...skrg aku jwb of course i memilih.. giler xkan nak rembat je kan sesapa yg ngorat kalau dh xkenan kan..wakakaka... oleh sebab skrg ni single n available so sesapa nk ngorat pun ble...cuma 3 jer syarat .. syaratnyer..(dgn gaya kareena kapoor dlm citer KKKG) good look, good look n good look...wakakak mati mak kena carut sat lg ... gaya cam cun ya amat..tp cun la kalau banding ngan mak jah sembilu...muahaha kecik hati mak jah aku ckp dia xcun..kalau nk bnding ngan rozita che wan yg lelaki2 idamkan tu..mmg la bagai langit ngan bumi... tp cntik ker rozita tu???

motif tetiba update blog disaat keje berserabut ni..alamak SKT xbuat lg...esok due date..report post mortem xprepare lg.. order bersepah atas meja..tetiba pening..k lah chow bedah..

2 comments:

sue-ana said...

motif nama rozita che wan pun terkeluar dlm ini entry???ehehehe.

zla said...

wah pantas...maklumlah nama dia lah tgh laris skrg.. aku up kan lg.. siap promote kareena n mak jah lg