Tuesday, July 7, 2009

intro..

nama yg mak n ayah aku pilih utk aku ialah noor azila.. umur 27 kalau ikut bulan kelahiran… lom kahwin lg.. dr kecik aku dikenali dgn panggilan ila… tp bila dh masuk skolah semua panggil aku ngan nama azila..start dr matrik aku dh dikenali dgn nama zila sampai skrg… so mmg xder nama panggilan yg pelik2 cam stgh org…aku ank ke-2 dr 4 adik beradik… dlm keluarga aku sorg jer yg belajar sampai masuk U.. yg lain2 takat spm jer.. tp nak kata pandai xder la pandai mana.. maybe nasib aku agak baik..


start dr sekolah menengah sampai skrg aku dh hidup berdikari.. masa mula2 dpt tawaran SBP ingat xnak terima.. yer ar xsanggup nak berjauhan dgn keluarga.. n dlm hati dok pikir aku akan kekurangan kasih sayang berbanding dgn adik beradik yg lain… tp semua tu salah… rupa2nya hubungan ngan keluarga lagi bertambah rapat.. rs best sgt tiap2 kali balik umah… skrg wpun dah keje kat penang gak tp aku still dok menyewa…aku keje kat usm penang dh 4tahun.. kalau campur dr aku belajar kira2 dh 8 tahun ar aku kat usm ni.. so bolehlah dikatakan aku amat sayangkan USM.. itulah serba ringkas tentang insan bernama noor azila…

2 comments:

sue-ana said...

oo yeah!!aku dh jumpa blog cik zla.yeehaa!!!!

zla said...

blog yg ntah apa2